x تبلیغات
صنایع فلزی میثاق

کارخانه تانکر سازی

تانکر سازی

 کارخانه تانکر سازی

کارخانه تانکر سازی صنایع فلزی میثاق طراح و تولید کننده انواع تانکر فلزی در ظرفیت های مختلف و اشکال گوناگون می باشد این مجموعه بهترین و با کیفیت ترین مخازن فلزی را بر اساس نیاز شما طراحی و تولید می کند تانکر فلزی از نظر شکل ظاهری به تانکر استوانه ای افقی، تانکر استوانه ای عمودی، تانکر مکعبی، تانکر بیضی، تانکر کروی، تانکر ذوزنقه ای، تانکر نیم دایره، تانکر مخروطی و... ساخته می شود همچنین مخازن فلزی به شکا مخازن زمینی، مخازن هوایی، مخازن زیر پله ای، مخازن ماشینی، مخازن چرخدار و... ساخته می شوند. 

تانکر سازی در شهرک صنعتی پرند

تانکر سازی 

 تانکر سازی در شهرک صنعتی پرند

تانکر سازی در شهرک صنعتی پرند از اقدامات بسیار مهمی است که توسط صنایع فلزی میثاق با کیفیت عالی  قیمت مناسب خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می شود. تانکر سازی در این مجموعه با استفاده از انواع ورق فلزی انجام یم شود که نوع ورق فلزی بسته به نوع مواد و مایعاتی که قرار است داخل مخزن نگهداری شود مشخص می شود. تانکر سازی یکی از اقدامات بسیار مهمی است که باید توسط افراد خبره و کاربلد انجام شود. 

قیمت تانکر ۳۰۰۰۰ لیتری

تانکر سازی

 قیمت تانکر ۳۰۰۰۰ لیتری

قیمت تانکر ۳۰۰۰۰ لیتری تحت تاثیر عوامل گوناگونی نظیر نوع ورق فلزی به کار رفته در تولید آن، ضخامت ورق مورد استفاده در ساخت آن، شکل ظاهری مخزن، امکانات و متعلقات جنبی تانکر مشخص می شود. قیمت تانکر 30 هزار لیتری در مجموعه صنایع فلزی میثاق با توجه به کیفیت ساخت بالای این محصول بسیار مناسب و ارزنده می باشد شما می توانید انواع مخازن 30 هزار لیتری را از این مجموعه متناسب با نیاز و نوع کاربری خود خریداری نمایید. 

تانکر سازی در ماهدشت

تانکر سازی

 تانکر سازی در ماهدشت

تانکر سازی در ماهدشت را می توانید به یکی از معتبرترین و با سابقه ترین تولید کنندگان تانکر های فلزی شرکت صنایع فلزی میثاق بسپارید این مجموعه با سابقه درخشان و طولانی خود و استفاده از نیروهای متخصص و خبره و همچنین دستگاه های پیشرفته و به روز در تولید تانکر سازی بهترین و با کیفیت ترین تانکرهای فلزی را در ظرفیت ها و اشکال مختلف بسته به نیاز شما طراحی و تولید می کند. شما می توانید بسته به نوع کاربری خود تانکر فلزی مدن ظر خود را به این مجموعه سفارش دهید.

ساخت سیلو سیمان در کرج

سیلو سیمان

 ساخت سیلو سیمان در کرج

ساخت سیلو سیمان در کرج بر اساس نیاز شما و خواسته شما انجام می شود. سیلو سیمان در ظرفیت های مختلف و اشکال گوناگون برای با توجه به نیاز شما ساخته می شود. سیلو سیمان با استفاده از ورق فولادی با ضخامت های مختلف تولید می گردد که نوع ورق فولادی بر اساس شرایط آب و هوایی منطقه مورد نظر و ضخامت ورق فولادی با توجه به ظرفیت و ابعاد و اندازه سیلو تعیین می گردد. ساخت سیلو سیمان فلزی در صنایع فلزی میثاق با بیش از ۳۰ سال سابقه با بالاترین کیفیت صورت می پذیرد. در این مجموعه از نیرو های توانمند و با تجربه و دستگاه های پیشرفته و به روز و متریال اولیه مرغوب برای ساخت سیلو سیمان استفاده شده است تا محصول نهایی با سطح کیفی بسیار بالا به دست مشتریان عزیز برسد. 

تولید مخزن ۳۰ هزار لیتری در گرمدره

مخزن سازی

 تولید مخزن ۳۰ هزار لیتری در گرمدره

تولید مخزن ۳۰ هزار لیتری در گرمدره مطابق با خواسته و نظر مشتری در مجموعه صنایع فلزی میثاق صورت می گیرد.مجموعه صنایع فلزی میثاق در جهت جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود امکان ساخت مخزن فلزی را در محل نصب برای آن دسته از مشتریان که محدودیت فضا دارند و امکان انتقال مخزن به محل نصب برایشان مهیا نمی باشد را فراهم نموده است تا از این طریق آسایش خیال را برای مشتریان عزیز به ارمغان آورد تا خریداران دغدغه ای برای جابجایی و حمل و نقل مخزن و احتمال آسیب به دیوارها و راهرو ها را نداشته باشند

ساخت سیلو در تهران

سیلو سازی

 ساخت سیلو در تهران

ساخت سیلو در تهران توسط یکی از بهترین و معتبرترین تولید کنندگان انواع مخازن فلزی و سیلو های فلزی مجموعه صنایع فلزی میثاق صورت می گیرد. ساخت سیلو بر اساس نوع کاربری با روش های مختلفی انجام می شود. به طور مثال سیلو در انواع سیلو سیمان، سیلو غلات، سیلو گندم، سیلو آراد و... موجود می باشد که برای تولید هر یک از این سیلو ها روش های مختلفی بر اساس نیاز افراد به کار گرفته می شود. بنابراین برای ساخت سیلو ابتدا باید هدف خود را مشخص کنید.

تولید مخزن آب هوایی

مخزن هوایی

 تولید مخزن آب هوایی

تولید مخزن آب هوایی بر اساس نیاز و خواسته شما توسط مجموعه صنایع فلزی میثاق انجام می شود. مخزن هوایی یکی از انتخاب مناسب برای افزایش فشار آب و جبران کمبود آب می باشد. مخزن هوایی دارای پایه های نگهدارنده می باشد که ارتفاع آن ها بستگی به فشار آب مورد نیاز دارد. مخزن آب هوایی در این مجموعه با استفاده از ورق های فلزی با کیفیت و با دوام ساخته می شوند. برای خرید بهترین مخزن آب هوایی می توانید به مجموعه صنایع فلزی میثاق اطمینان نمایید.

ساخت مخزن گازوئیل در تهران

 ساخت مخزن گازوئیل در تهران

ساخت مخزن گازوئیل در تهران یکی از اقدامات بسیار مهمی می باشد که با کیفیت بالا و قیمت مناسب توسط مخزن سازی میثاق انجام می شود. مخازن گازوئیل در ظرفیت های مختلف قابل تولید می باشد همچنین این مخازن در اشکال مختلف هندسی قابل تولید می باشد. ساخت مخزن گازوئیل با استفاده از متریال با کیفیت منجر به مقاومت و استحکام بالای مخزن گازوئیل می شود که این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. 

قیمت مخزن ایستاده

مخزن سازی

 قیمت مخزن ایستاده

قیمت مخزن ایستاده بر اساس قیمت روز ورق آهن که در ساخت تانکر به کار می رود، در بازار تعیین می گردد. قیمت خرید تانکر ایستاده چندان گران نیست و مناسب می باشد اما با توجه به جنس ورق، وزن، شکل ظاهری و نوع ساخت در محل نصب یا گارگاه صنعتی متغیر عرضه می شود. اما به طور کلی قیمت تانکر آب ایستاده می تواند عامل بسیار مهمی در تعیین کیفیت آن باشد. همچنین ظرفیت تانکر آب می تواند در قیمت نهایی تاثیر گذار باشد. صنایع فلزی میثاق انواع مخازن فلزی را با قیمت مناسب ارائه می دهد. 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد