x تبلیغات
صنایع فلزی میثاق

مخزن سازی در ایران

 مخزن سازی در ایران

مخزن سازی در ایران مجموعه صنایع فلزی میثاق انواع مخازن فلزی را در اشکال مختلف و ظرفیت های گوناگون مطابق با درخواست و نیاز شما مشتریان عزیز و گرامی طراحی و تولید می کند. این مجموعه تمام سعی و توان خود را به کار گرفته است تا بهترین نمونه از مخازن فلزی را طراحی و تولید نماید تا از این جهت موجب جلب اعتماد و رضایت شما گردد. مخزن فلزی به عنوان بهترین و پرکاربرد ترین مخازن موجود در بازار شناخته می شود. 

قیمت تانکر آب فلزی در پردیس

تانکر سازی

 قیمت تانکر آب فلزی در پردیس

قیمت تانکر آب فلزی در پردیس در مجموعه صنایع فلزی میثاق با توجه به کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب و مطلوب می باشد. مخزن سازی صنایع فلزی میثاق انواع تانکر آب فلزی را به صورت زمینی، هوایی، چرخدار، ماشینی، کویل دار و دو جداره طراحی و تولید می کند که افراد می توانند با توجه به نیاز خود این تانکر ها را خریداری نمایند. تانکر آب فلزی یکی از بهترین تانکر ها برای ذخیره آب می باشند که از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. 

مخزن فلزی هوایی

 مخزن فلزی هوایی

مخزن فلزی هوایی  از اجزاء اصلی و مهم شبکه های آبرسانی  برای ذخیره، نگه داری و تامین فشار مورد نیاز می باشند. بنابراین برخورداری از شکل پذیری مناسب، ظرفیت مناسب، استهلاک انرژی زلزله و حفظ پایداری کلی مخزن هوایی از اهمیت بالای برخوردار می باشد. برای خرید از یکی از بهترین شرکت های تولید و عرضه مخازن فلزی صنایع فلزی میثاق هم به صورت غیر حضوری و هم حضوری می توانید اقدام به خرید مخزن مورد نظ با ظرفیت مورد نیاز خود نمایید. 

تانکر هوایی

مخزن فلزی هوایی

 تانکر هوایی

تانکر هوایی عمدتا برای ذخیره آب آشامیدنی استفاده می گردد. این مخازن از ورق گالوانیزه ساخته می شوند البته امکان ساخت آنها با ورق های استیل نیز امکان پذیر می باشد.اما به دلیل آنکه قیمت ورق های استیل بسیار بالا میباشد دیگر ساخت آنها مقرون به صرفه نمیباشد به همین دلیل بهترین گزینه از لحاظ قیمتی و کارایی مخازن هوایی گالوانیزه هستند.تانکر هوایی هوایی دارای پایه های بلند می باشد که به منظور ارتفاع دادن به مخازن در ساخت آن ها از پایه فلزی استفاده می شود تا مخازن آب را با فشار بیشتری به داخل لوله ها هدایت کنند.

لیست شرکت های تانکر سازی

 

تانکر سازی

لیست شرکت های تانکر سازی

لیست شرکت های تانکر سازی زمانی که قصد خرید این محصول را دارید مورد نیاز می باشد. ما قصد داریم به شما یکی از شرکت های تانکر سازی که با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه موجود در بازار، استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز در تولید تانکر های فلزی و استفاده از مهندسیبن و متخصصین خبره انواع تانکر های فلزی را طراحی و تولید می کند شما می توانید تانکر های فلزی را مطابق با نیاز و درخواست خود از این مجموعه خریداری نمایید.

منبع آب

مخزن سازی

 منبع آب 

منبع آب در مجموعه صنایع فلزی میثاق با توجه به نیاز شما مشتریان عزیز در ظرفیت ها و اشکال مختلف قابل تولید می باشد.افراد با توجه به نوع کاربری و محل نصب منبع آب می توانند این محصول را به مجموعه صنایع فلزی میثاق سفارش دهند و در مدت زمان کوتاهی منبع آب مورد نیاز خود را دریافت نمایند این مجموعه تمام تلاش و سعی خود را به کار گرفته است تا بهترین و با کیفیت ترین منبع آب را در ایران طراحی و تولید نماید. 

مخزن ۱۲ هزار لیتری گازوئیل

تانکر گازوئیل

 مخزن ۱۲ هزار لیتری گازوئیل

مخزن ۱۲ هزار لیتری گازوئیل جهت نگه داری و ذخیره سازی سوخت گازوئیل مورد استفاده قرار م یگرد این مخزن در اشکال مختلف قابلیت تولید دارند. صنایع فلزی میثاق انواع تانکر های گازوئیل را در ظرفیت های مختلف در محل مورد نظر شما و همچنین کارخانه تولید می کند و در ساخت این تانکر ها از مهندسین و متخصصین خبره و کاربلد بهره گرفته است. از این رو با خیالی آسوده می توانید تانکر گازوئیل را از مجموعه تهیه کنید.

قیمت تانکر حمل سوخت در کرج

مخزن سوخت

 قیمت تانکر حمل سوخت در کرج

تانکر سازی میثاق تولید کننده انواع تانکر حمل سوخت در کرج می باشد. تانکر فلزی حمل سوخت برای جابجایی سوخت خام از  کارخانه و مغازه ها می باشد، که امکان جابجایی آنها بوسیله کامیونت های باری روباز و چادری میسر نمیباشد طراحی و ساخته میشوند. از تانکر حمل سوخت برای نقل و انتقال سوخت های فسیلی مانند نفت، بنزین و گازوئیل استفاده می شود. مخازن حمل استیل هم به نوبه خود دارای ویژگی های خاصی میباشد که به ضد زنگ بودن شهرت بیشتری دارند

قیمت مخزن سوخت در شمس آباد

مخزن حمل سوخت

 قیمت مخزن سوخت در شمس آباد

قیمت مخزن سوخت در شمس آباد  با توجه به عوامل مختلفی در مجموعه صنایع فلزی میثاق تعیین می شود از جمله این عوامل می توان به نوع کاربری مخزن، نوع ورق مورد استفاده در ساخت مخزن، ضخامت ورق مورد استفاده، ظرفیت مخزن و... اشاره کرد در مجموعه سازه گستر صنعت انواع مختلف مخازن فلزی مانند مخازن هوایی، مخازن زمینی، مخازن ماشینی، مخازن چرخ دار، مخازن کویل دارف مخازن دو جداره تولید می شوند.

تانکر سازی در پردیس

تانکر سازی

 تانکر سازی در پردیس 

تانکر سازی در پردیس توسط مجموعه صنایع فلزی میثاق با برخورداری از تیم حرفه ای و متخصص به بهترین نحو ممکن انجام می شود. شما می توانید تانکر فلزی مد نظر خود را به این مجموعه سفارش دهید و در بازه زمانی کوتاه محصول را دریافت نمایید. انواع تانکرهای فلزی مانند تانکر زمینی، تانکر هوایی، تانکر چرخ دار، تانکر ماشینی، تانکر کویل دار و... توسط این مجموعه طراحی و تولید می شود.

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد