x تبلیغات
صنایع فلزی میثاق

مخزن سازی کویل دار در کرج

مخزن سازی 

 مخزن سازی کویل دار در کرج

مخزن سازی کویل دار در کرج سازنده انواع مخازن فلزی کویلدار، شرکت صنایع فلزی میثاق می باشد که بهترین تولید کننده این گونه مخازن است.مخزن کویل دار فلزی یکی از رایج ترین و بهینه ترین روش های ذخیره سازی آب بهداشتی است.مخزن کویل دار یکی از گزینه های مناسب برای ذخیره آب بهداشتی است که بیشترین کاربرد را در ساخت موتورخانه و مخازن دارد. مخزن فلزی کویلدار در دو نوع عمودی (ایستاده) و افقی (خوابیده) موجود است که بسته به محل نصب و موقعیت از یکی از این مدل ها استفاده می شود. علاوه بر این، مخازن کویل دار اغلب در ماشین آلات صنعتی استفاده می شود. مخزن کویل گاهی اوقات تک کویل یا دو کویلی است.

خرید تانکر هوایی در اراک

تانکر هوایی

 خرید تانکر هوایی در اراک

خرید تانکر هوایی در اراک با کیفیت ساخت بالا و قیمت مناسب از شرکت صنایع فلزی میثاق امکان پذیر می باشد. استفاده از تانکر هوایی در تمام کشور ها رایج می باشد و ذخیره و تامین فشار آب به کمک این روش بسیار موثر و کاربردی است. اگر با کمی دقت در بسیاری از مناطق شهری و یا شهرک های صنعتی نگاهی بیندازید حتما تانکر هوایی را خواهید دید که در ارتفاعات بالا بر روی پایه نصب شده اند. این تانکر آب هوایی با نام برج ذخیره آب، مخزن آب هوایی، منبع آب هوایی و ... شناخته می شود. کیفیت ساخت تانکر هوایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد زیرا اگر از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار نباشد پس از مدتی از استفاده با مشکلات و آسیب هایی مواجه خواهد شد و این موضوع بسیار خطرناک می باشد.

خرید مخزن آب گالوانیزه در فردیس

مخزن سازی

 خرید مخزن آب گالوانیزه در فردیس

خرید مخزن آب گالوانیزه در فردیس از مجموعه صنایع فلزی میثاق با کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب امکان پذیر می باشد. تانکر های گالوانیزه با استفاده از ورق های سفید و مشکی در ضخامت های مختلف تولید می شوند. با توجه به این امر که مواد و سیالات مختلف دارای خصوصیات شیمیایی و فیزیکی مختلفی هستند بنابراین نحوه ذخیره سازی آن ها با هم کاملا متفاوت می باشد. برای انتخاب و تولید نوع تانکر گالوانیزه فاکتور هایی همچون نوسانات یا فشار بخار، میزان سمیت و اشتعال مواد را باید در نظر گرفت و مطابق با آن ها باید تانکر گالوانیزه را طراحی و تولید کرد.

ساخت مخزن هوایی

مخزن هوایی

 ساخت مخزن هوایی

ساخت مخزن هوایی بسته به نیاز و نوع کاربری شما مشتریان عزیز توسط مخزن سازی صنایع فلزی میثاق با استفاده از متریال و مواد اولیه درجه یک، دستگاه ها پیشرفته و به روز  نیرو های توانمند و با تجربه ساخته می شود تا این محصول در نهایت با کیفیت مناسب به دست مصرف کنندگان عزیز برسد. مخزن هوایی برای افزایش فشار آب و جبران کمبود آب مصرفی مناطقی که با کمبود آب مواجه هستند مورد استفاده قرار می گیرد. که به خوبی می تواند فشار آب مورد نیاز را تامین نماید. 

فروش سیلو سیمان

سیلو سیمان

 فروش سیلو سیمان 

فروش سیلو سیمان  در ظرفیت های مختلف توسط صنایع فلزی میثاق صورت می پذیرد شما می توانید انواع سیلو سیمان را در ظرفیت های مختلف از این مجموعه تهیه کنید صنایع فلزی میثاق سیلو سیمان را با استفاده از ورق های فلزی با کیفیت و مقاوم تولید می کند و بهترین گزینه برای ساخت سیلو سیمان ورق های فلزی می باشد زیرا از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد و به دلیل وزن کمی که دارد قابل جابجایی و انتقال به پروژه های مختلف ساخت و ساز می باشد. 

تانکر سازی ماشینی در تهران

تانکر سازی

 تانکر سازی ماشینی در تهران

تانکر سازی ماشینی در تهران انواع تانکر های فلزی ماشینی را با توجه به خودرو شما و مایعی مه قرار است توسط آن ها جابجا و یا حمل شود را تولید می کند. در ساخت تانکر های ماشینی از اجزای مختلفی استفاده می گردد که متناسب با نیاز و کاربرد ماشین تعبیه می شود.اجزای اصلی در ساخت مخازن ماشینی ورق مخزن، پایه، موج گیر، درب مخزن ماشینی، نردبان، بوشن های ورودی، خروجی و تخلیه، رنگ مخزن می باشد.از اجزای فرعی هم می توان به آبگیر، سرریز، گلگیر ها، جعبه و … اشاره کرد.

تانکر سازی

 تانکر سازی

تانکر سازی یکی از اقدامات بسیار مهمی می باشد که حتما باید توسط افراد متخصص و حرفه یا انجام شود تا در نهایت این محصول با کیفیت بسیار بالا مطابق با نیاز و خواسته مشتریان عزیز طراحی و ساخته شود. تانکر سازی میثاق انواع تانکر های فلزی را در اشکال مختلف هندسی و ظرفیت های مختلف در کارخانه و محل مورد نظر شما تولید می کند . تانکر فلزی یکی از مقاوم ترین و مستحکم ترین تانکر های موجود در بازار شناخته می شوند. 

قیمت سیلو سیمان ۶۰ تنی

سیلو سیمان

 قیمت سیلو سیمان ۶۰ تنی

قیمت سیلو سیمان ۶۰ تنی بر اساس عوامل مختلفی مانند نوع ورق و ضخامت ورق مورد استفاده در ساخت سیلو، نوع امکانات و تجهیزات سیلو سیمان و... مشخص می شودو. صنایع فلزی میثاق سازنده انواع سیلو فلزی می باشد که این محصول را با استفاده از متریال و مواد اولیه با کیفیت تولید می کند تا سیلو سیمان با کیفیت عالی به دست مشتریان برسد و به دلیل فروش مستقیم سیلو سیمان این محصول با قیمت ارزنده به دست مشتریان می رسد. 

ساخت مخزن ۲۰ هزار لیتری ایستاده

مخزن سازی

 ساخت مخزن ۲۰ هزار لیتری ایستاده

ساخت مخزن ۲۰ هزار لیتری ایستاده یکی از خدماتی می باشد که توسط صنایع فلزی میثاق خدمت شما مشتریان عزیز ارائه یم گردد. مخزن ایستاده 40هزار لیتری می تواند برای ذخیره آب یا انواع سیالات مورد استفاده قرار گیرد. این مخازن در اشکال هندسی متعدد و از جنس فلزی یا پلی اتیلن ساخته می شوند. از مخازن ایستاده بیشتر به جهت اشغال کمتر فضا استفاده می شود. مخزن ایستاده 40هزار لیتری مسلما فضای کمتری را اشغال کرده و مواد بیشتری را در خود جای می دهد. 

قیمت تانکر آب ۱۵۰۰۰ لیتری

تانکر سازی

 قیمت تانکر آب ۱۵۰۰۰ لیتری

قیمت تانکر آب ۱۵۰۰۰ لیتری بر اساس یک سری از پارامتر های بسیار مهم نظیر نوع طراحی مخزن، نوع ورق مورد استفاده، ضخامت ورق به کار رفته، امکانات و تجهیزات مانند درب منهول، نردبان و... تعیین می گردد. یکی از پر فروش ترین تانکر آب های موجود در بازار تانکر آب گالوانیزه می باشد که به خوبی می تواند بدون تغییر در مزه، بو و رنگ آب آن ها را برای مدت زمان طولانی نگهداری نماید. مخزن گالوانیزه همچنین از قیمت مناسب و اقتصادی برخوردار می باشد. تانکر سازی یکی از خدمات بسیار مهمی می باشد که توسط صنایع فلزی میثاق با کیفیت عالی خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می گردد. 

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 صفحه بعد